Kompute chce dzialac tylko z dwoma dyskami ???:-((

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 18:15:40 MET

Otoz mam dysk seagate 6,5 GB .Podłaczyłem do komputera drugi mały
fujitsu,aby przekopiować pewne informacje.Wszytko poszło extra,ale po
wwyłaczeniu kompa ,odlaczeniu dysku tego małego i wlaczeniu ponownym robi
sie tak:

Komputer dziala ok do momentu pelnego zaladowania windowsa ,potem jeszcze
chwile pyrka dysk i komp sie zawiesza.Jak podlacze ten drugi dysk co z niego
kopiowalem wszystko jest ok.W/g mnie komputer potzrbuje cos z tego malego
dysku ,ale co ???????

Jak to zrobić????