Problem z Windows98

Autor: Ajgor (kwiecien_at_ultra.cto.us.edu.pl)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 17:23:29 MET

Witam wszystkich :))

Mam maly problem z Windowsem 98 a moze z plyta

Nie moge poprawnie zainstalowac tej wersji okienek, wszelkie odwolania do
magistrali ISA kocza sie fiakiem i zawieszeniem kompa. Mam plyte glowna z
Chipsetem VX pro PLUS
System wykrywa sterownik dysku twardego jako produkt firmy VIA - zmienilem
sterownik na standardowy, praca nieco sie poprawila, jednak mostek Plug&Play
ISA to PCI tez komp widzi jako VIA a tego juz nie mozna zmienic na
standardowy

Pomozcie, jesli mozecie

Dane techniczne
- plyta na Triton VX pro PLUS (prod UMC)
- Intel MMX 166
- 32 Mb RAM
- S3 Virge VX
- Shuttle Sound System MPU 401, OPL3