Re: Giełda komputerowa w Katowicach

Autor: Andrzej z Zaborza (morgotch_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 10:06:11 MET

Highlander napisał(a) w wiadomości: <36ec2992.2873879_at_news.tpnet.pl>...

sprawdzę

>Najlepiej napiszcie jeszcze jak ci piraci wyglądają :))

Przecież nawet siedmiolatki zdają sobie sprawę z tego co się tam dzieje,
więc jakieś niepowołane oczy czytające newsy a zainteresowane tematem (uop,
fbi itp) muszą (z tym, że nie napewno) się orientować.
Reasumujac myślę, że poruszając temat postąpiliśmy dobrze, aczkolwiek nie
beznadziejnie.

Pozdrawiam