Re: Request 56K HCF PCI - problem

Autor: Petros (puer_at_polbox.com)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 02:12:26 MET

Marcin Rzóska napisał(a) w wiadomości: <3695f888.0_at_news.vogel.pl>...
>Mam modem jak w temacie.
>Problem jest przy połączeniu z TP S.A.. Po sygnale negocjajcji zamiast
>weryfikować nazwę użytkownika i hasło buczy jeszcze parę chwilek, i nic się
>nie dzieje. Wszystko jest ok. gdy dzwonię do innych provider'ów, modem się
>łączy, mogę się zalogować i wszystko chodzi OK.
>Myślę, że jest to niezgodność prokołów między moim modemem i Tpsy. Ale
>dlaczego przecież ten modem ma zarówno 56K jak i V90.
>A może się mylę !?.
>
>Pzdr.
>
>Marcin

Cze!
Mam taki sam modem. Niestety, u mnie to samo. Pomoglo wpisanie w dodatkowych
ustawieniach wymuszenia modulacji V34 (komenda +MS=V34) i teraz laczy sie na
33600, nie zrywa, negocjuje ok.; po prostu linia tel. jest do bani - jak
laczylem sie wczesniej, pracowal stabilnie tylko, jak wynegocjowal nizsza
predkosc transmisji. Niestety nie mialem mozliwosci zadzwonic do innego
providera niz telekomuna.
Bye!