Cos lata w dysku!!

Autor: Wojciech Wendt (wendt_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 11 Mar 1999 - 21:11:55 MET

Ma dysk quantum ex 5,1 GB i dysk w czsie pracy daje odglosy jakby cosw nim
latalo albo jak by parkowal glowice dodam ze mam 1 bad sector. Reszta
sprzetu to celerek 300 A plyta shuttle 661 karta VIPER 330. Kiedys jak
mialem stara obudowe po takich odgłosach sie zawieszal.
Od czego to moze zależec, kiedys byly listy na ten temat.
Dodam ze dysk jest na gwarancji wiec nie na duzego problemu ale okres
wymiany dysku bedzie trwal ok. 2 tygodni (firma MSD) wiec troche mi trudno
bedzie wszystko pomiescic na starym gigowym sigejcie.

--
Dostęp dodzwaniany do usług DARMO !- http://rubikon.pl