celeron333 + soyo sy-6bb ver1.0 --nie ma nawet 83mhz :((

Autor: Mariusz Janiszewski (marijan_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 11 Mar 1999 - 01:12:50 MET

procek i plytka jak w temacie
problem:
bios pokazuje tylko czestotliwosci magistrali 66,68,75 Mhz
w manualu sa jeszcze 83 100 103 112 ale na razie nie udalo mi sie ich
uzyskac a przestawialem na pewno juz wszystko
w manualu nic nie ma o tym ze sa one niedostepnie dla procow o FSB=66Mhz

probowalem zakleic nozke b21 ale wtedy komp mi nie startowal tylko robil
bi-bi-bi-bi itd.

o wielcy podkrecacze pomozcie ucisnionemu ktory nie moze zakosztowac tego
miodziku :(((((((((

Mariusz Janiszewski
marijan_at_pertus.com.pl