Re: celeron

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 11 Mar 1999 - 12:40:39 MET

Czy Marek Nazarko pamieta ze napisal cos takiego?

>Spróbuj wyedytować BIOS jakimś edytorem binarnym - może znajdziesz
>napis CELERON - spróbuj go wymienić na np Pentium IV :)
odpada, bo bios posiada jakies sumy kontrolne

>Oglądałem właśnie Award BIOS do płyty Gigabyte, ale wygląda na to że
>jest wewnętrznie skompresowany, więc nic z tego. Może na innej płycie?
kazdy bios awarda jest poczawszy od pentium skompresowany
jak chcesz sobie obejrzec, to musisz uzyc lha
jest tylko problem w tym, ze lha nie obsluguje kilku plikow w archiwum,
wiec jak Ci zalezy to musisz recznie powyciagac pliki z biosu, a potem
je rozpakowac lha

poza tym moze Ci pomoc programik 'cbrom.exe', ale skad go wziac - nie
pytaj, bo nie wiem

>Marek Nazarko
zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."