Re: Czym mp3 => wav

Autor: Pawel Niezabitowski (mfniezab_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 11 Mar 1999 - 10:22:15 MET

Sory ze odpowiadam na re a nie na oryginal. Mam programik CDEX (nie wiem
czy z Inetu czy z ktoregos z wydawnictw reklamowych typu chip enter.
Dziala on calkiem zgrabnie CD-->WAV, CD-->MP3, MP3-->WAV, I ma pare
innych
opcji (model kompresji, preemfaza/deemfaza, rodzaj obrabianej muzyki)
zajmuje 0,5 MB (jako zip 0,25 MB) moge poslac na priva jak chce
Pawel Niezabitowski
mfniezab_at_cyf-kr.edu.pl