Re: Drukarka - czym smarowac?

Autor: Pawel Niezabitowski (mfniezab_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 11 Mar 1999 - 09:59:15 MET

Piotr Mikulski wrote:

> Witam!
>
> Mam pewien problem z moim Epsonem. Mianowicie po mniej wiecej 3
> latach dosc intensywnego uzytkowania zuzyl sie smar na
> metalowej prowadnicy po ktorej jezdzi glowica, przez co od
> czasu do czasu sie ona zakleszcza.
> Pytanie jest nastepujace: czym smarowac ta prowadnice?
>
> miklosz
Jest taki smar do turbinek dentystycznych wysokoobrotowych. To bardzo
delikatny smar silikonowy, ktory po odparowaniu tego w czym jest
sprezony zostawia cieniusienka warstwe smarna. Nazywa sie KaVo Spray i
jest do kupienia w sklepie stomatologicznym FH Hadt Kr.Starowislna 68
nadaje sie tez do innych rzeczy precyzyjnych kosztuje raczej sporo > 100
zl. Uwaga spraju uzywa sie do gory denkiem
Pawel Niezabitowski
mfniezab_at_cyf-kr.edu.pl