Kilka pytan

Autor: vvv (vvv_at_com.pl)
Data: Thu 11 Mar 1999 - 09:21:30 MET

Witam grupowiczow i przechodze do sedna a mianowicie

1. czy ktos z Was posiada plyte INTEL PLATO (ew. INTEL PremierePciII)
potrzebuje do tego ustronstwa chocby namiastke instrukcji (ustawienia zworek
itp.) P-90. Na stronie intela nic nie znalazlem.
2. potrzebuje opisy ustawienia zworek na WDC 22500 2,5 GB. Niestety ktos
zdarl naklejke z twardziela, a bez tego sie nie obejdzie. na www.wdc.com
niestety nie ma opisu do tego typu. I czy ten dysk jest EIDE czy IDE na
powyzszej stronie niby jest EIDE a ja w w98 mam IDE, program testujacy tj.
SiSoft Sandra tez wyrzuca IDE.

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie

Pozdrawiam
Mariusz