Re: przydzwiek od kablowki ?najporstsze rozwiazanie

Autor: domingo (domingo_at_zak.p.lodz.pl)
Data: Wed 10 Mar 1999 - 23:32:27 MET

Silver wrote:
> [....]

> TO lepiej nie watpic...bo u mnie to sie sprawuje jak najbardziej !!!

co nie znaczy, ze masz dokladnie te same problemy...
ja stawiam wlasnie na te petle po masie (przez siec energetyczna, siec
telewizyjna i komputer)

> Nie wszytko da sie rozwiazac ceramikami !!!
> Kazdy tylko gdziekoliwek slysze ze jak sie mu cos sprzega w sprzecie > to wlanac ceramika, cos slabo ekranowane tez
> ceramika...przeciez to bezsens ceramika mozna stwosowac owszem , ale
> po co sztucznie wytwarzac ekran poprzec kondensator, do tego sa

COOO !!!??? chyba ja Cie nie rozumiem... jaki ekran !? jakas bzdura !
ten pomysl z kondensatorami w obu drutach kablowki stosowalem jest bez
pudla, choc w profesjonalnym wydaniu - odpada, ale tu na pewno sie
nadaje

[...]
> specjalne folie,
> tasmy i tasmy ferrytowe...nie wiem czy udaloby ci sie uzuykac taki
> efekt ceramikiem jak ferrytem w instalacji antenowej do TV !!!Chodzi
> mi o harmoniczne wchodzace w anteny siatkowe , szerokopasmowe !!!
> Pasmo obywatelskie (27Mhz) wchodzi czasmi w inst. ant. TV (siatkowe) i
> kondensatorem tego nie roziwazesz , z przy jakich kolwiek zakluceniach > RTV nie zawsze roziazaniem jest kondesntror.

mowa byla o zadnych instalacjach antenowych ! jakie pasmo obywatelskie?
z tego, co ja zrozumialem, to Gosc ma przydzwiek po podlaczeniu kabla
antenowego a nie dopiero po nastrojeniu tunera karty TV, wiec o czym ta
mowa ???
czytajac to, co napisales odnioslem wlasnie takie wrazenie, jakbys Ty
widzial rozwiazanie wszelkich problemow przy pomocy dlawikow ferrytowych

proponuje, zeby sam zainteresowany odpisal - co pomoglo mu rozwiazac
problem :)))

mlody

p.s. ZAKLOCENIA piszemy przez inne "U" niz u Ciebie :~)