Re: Wyniki krecenia celeronow

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 10 Mar 1999 - 13:31:20 MET

Vindex <vindex_at_wirtual.pl> wrote:
: Dlatego tez czesciej go zmieniam :)))

  No to tylko pozazdroscic :)

: Zgadza sie. Ale generalnie kupujac sprzet tani nalezy sie zdac na
: szczescie (co nie znaczy ze w wypadku markowego sprzetu nie - ale tam
: potrzeba go znaaacznie mniej :)). Za 2/3 ceny markowego sprzetu mozesz
: kupic niewiele gorszy - albo totalne badziewie

  No wlasnie nalezy miec dostep do testow, ew. czytac duzo newsow i takich
tam...

: Powod zawsze mozna znalezc :)

  No no, az taki upierdliwy to nie jestem :)

: Wlasnie kwestia jest w tym "jakos" i ilosci tych egzemplarzy :) Nie
: wiem co kupujesz (moze sie pochwalisz :) ale w wypadku najtanszego
: sprzetu to jest czysta loteria

  Nie ma sie czym chwalic :( Plyta byla noname dopoki nie poszedl na niej
bios Azza i od tej pory jest to Azza, czyli nadal "srednia" marka. S3 Trio64
i w zasadzie to wsio co mozna o niej powiedziec. No i jedyna perelka:
Diamond Monster 3D *ale i tak potem zalowalem ze nie kupilem czegos
tanszego).

: A ja nie namawiam wszystkich na Asus'a - chyba ze od jutra wszyscy
: zaczniemy zarabiac 5 razy wiecej :)

  O! To chyba snilo mi sie ostatniej nocy...

: Przesadzasz :) Nie raz montowalem do Compaq'ow pamieci Kingstone'a czy
: IBM'a :)

  Na polibudzie sa takie Compaq'i i gosc twierdzil ze nie wchodza tam ani
pamieci ani karty graf. no-Compaq. Moze klamal.

: Wszystko zalezy od definicji ""ciuta" :))) A jak sie przyzwyczailes do
: Asus'a to ciezko jest Ci przejsc na cos innego :)

  Hehe, ja nie mam tego problemu :)

: Najpierw trzeba wycenic swoje nerwy :)

  Tak do 100 zl... :)

: I pod tym moge sie podpisac :)

  Czyzby jakis maly zarys porozumienia? :)

: Ja niestety widzialem :)

  I na prawde nie byly takie super?

: Jak mieszkalem w Gliwicach to mialem blisko - z Bielska juz mam troche
: dalej :)))

  Ja mieszkam w Gliwicach i w zasadzie wszystko jest pod domem. Choc
trafialy sie produkty "made in Gielda Katowice" :)

                                                       Wit