Re: AMD czy Celeron

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 10 Mar 1999 - 11:34:39 MET

> To przejdz sie do paru ludzi na elektronice i porownaj to czego Ty sie
> uczysz a czego oni - i napewno zrozumiesz :)))

Raz tak zrobilem. Coz - nie rozumiem ani tego co ja mam, ani tego, co oni
maja - wiec nie potrafie zauwazyc roznicy :)

> Ty juz chyba pierwszego semestru nie pamietasz :) U nas wtedy malo kto
> wiedzial co chce robic :) Zreszta zawsze masz szanse na ITS - tyle ze

E, bo u Was jacys tacy niepozbierani byli :) W koncu jak sie idzie na
informe (jedyny kierunek poza Architektura z egzaminem wstepnym), to chyba
nie po to, zeby sie schowac przed wojskiem? Szczegolnie, ze np. ja nie
musze sie chowac, bo mi wojowanie nie grozi :)

> A nie mowilem ze macie luzy? :) U nas na zdecydowanej wiekszosci
> laborek takie numery nie przechodzily - zwlaszcza ze na wielu trzeba
> bylo zaliczyc "wejsciowke". A podzial roboty w sekcjach byl scisly -
> kazdy musial cos zrobic

A myslisz, ze teraz jest inaczej? Ale jesli w sekcji jest komplet
specjalistow od obijania sie, to trudno wszystkich upilnowac ;)

> Ale zdales :)))

Do tej pory nie wiem jakim cudem, ale nie narzekam :)

> Vindex

Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..
.....chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl...chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
..Murphy's Law is recursive. Washing your car to make it rain doesn't work..