Re: Prosba o pomoc.

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 23:52:43 MET

"Andrzej J." wrote:

> Moze ktos bedzie mogl mi pomoc.
> Co zrobic, aby po zeskanowaniu np. kawalka ksiazki, bylo to widzialne w
> formie tekstu dla edytorow (np. Word). Sluszalem, ze sa programy, ktore
> umozliwiaja taka konwersje, jednak nie znam zadnych, zwiazanych z tym
> szczegolow. Jesli moglby mi ktos pomoc, bylbym bardzo wdzieczny.
>
> Z pozdrowieniami.
> Andrzej
programy typu OCR. Polecam 'ruski' Fine Reader 4.0, jak dla mnie jest
rewelacyjny a Recognita może się schować w piasku i piszczeć. Co prawda
trochę wolniejszy, ale za to przy skanowaniu ksero, grubej książki, itp
nie miał w zasadzie problemów, chyba że nie miał wyrazu w słowniku, to
zdażyło mu się rozpoznać rn jako m :)

pozdrowienia,

--
misiek
***  IRC: nbrasil  ICQ UIN: 3620591         | Michal R. Hoffmann ***