Re: Smar WD-40 a bebechy komputera

Autor: zuko / Shark von Cygnus (zuko_at_anty.spam)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 23:40:29 MET

On Tue, 09 Mar 1999 10:58:11 GMT, ladzk_at_ite.waw.pl (Dariusz K. Ladziak)
wrote:

>WD-40 nie jest smarem. To lekka nafta z odrobinka zaledwie lekkiego
>oleju zeby suchej powierzchni nie zostawiac.
>Odklej zaslepke od lozyska (ta naklejke na wentylatorku), wousc mala
>krople oleju maszynowego - wrzecionowego lub parafinowego) i zaklej -
>posmarowane zostanie w ten sposob to co posmarowane powinno byc a nie
>pol swiata wokol.
>
>Darek

a czy moge tak potraktowac wentylatorek od mojego procka? (c300a). ma
boxa i szkoda byloby mi cos schrzanic. a dobrze byloby to wyciszyc, bo
ten wiatraczek, to najglosniejszy element w moim kompie.
btw. w jakich sytuacjach jest sensowne instalowanie _chasis fan_?

   zuko / Shark von Cygnus

e-mail: m_zuq_at_friko7.onet.pl
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq
A VIVA DEPECHE MODE ! ! !