Re: Wyniki krecenia celeronow

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 22:39:11 MET

Dnia 9 Mar 1999 12:39:34 GMT, Marcin Witek <wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
napisał/a:

>: O tym ze cos rozsadnie chodzi albo nie dowiadujesz sie dopiero po
>: jakims czasie - np. po dolozeniu dodatkowej pamieci, zmianie karty
>: graficznej itp. I nagle okazuje sie ze wcale porzadnie nie chodzi ...
> No przecie czytam newsy, nie ? :) I juz wiem ze jakiegos PC Chipsa to bym
>nie kupil (choc chetnie przyjzal bym sie czy to nie bylo do dupy
>skonfigurowane i takie tam...).

Tu nie chodzi o konfiguracje - ja sam to umiem poprawnie zrobic i
dzialajacych kompow z pc shitem wypuscilem kilkadziesiat. Tylko
kwestia JAK to dziala.. :(

> Po prostu: Ludzie, wiecej swiadomosci. Za
>duzo mniejsze pieniadze mozna kupic sprzet ktory chodzi OK i nie ma z nim
>problemow.

Za to spoooro wieksze szanse masz, ze jak kupisz sprzet firmowy w
wiekszosci przypadkow drogi to bedzie chodzil ok, w noname'ach ta
sprawa nie jest na pewno powtarzalna.

>Choc nie powiem, troche jednak trzeba sie w tym orientowac.

Ja to ujme inaczej - orientuje sie, wiec nie kupie byle czego - to
wynika z doswiadczenia :)

> Ja wcale nie chce wmawiac ludziom: Kupujcie tylko "noname". Po prostu ,jak
>juz pisalem, da sie kupic niezly sprzet i mniej wydac.

Jasne. Jesli kogos nie stac na Asusa, Abita niech kupi np. Atrenda,
ale nigdy pc chips..

>Jakbym mial kase w
>worach to tez kupowal bym plyty Intela i inne takie...

Kiedy afaik te plyty do najlepszych na pewno nie naleza :)

> Ale nie mam.

Ja tez nie, wiec wolalem poczekac i dolozyc sobie by np. kupic Abita
BH6 nie jakies badziewie..
Kupujesz tanio - kupujesz 2 razy.

--
Bartek