Re: CD-ROM i nagrywarka nie s widoczne pod WIN95

Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Tue 09 Mar 1999 - 22:21:15 MET

>From: Pawel Niezabitowski <mfniezab_at_cyf-kr.edu.pl>

> W moim przekonaniu (choc niektorzy odsadza mnie od czci i wiary) powinno
> sie uzywac nagrywarki jako jedynej na kanale IDE.
>Sugeruje zapiac CD-ROM
> jako slave na PriIDE A nagrywarke jako master na secIDE.
to jest najlepsza konfiguracja
>Przed ta
> operacja zdeinstalowac (nie skasowac tylko zdeinstalowac) oprogramowanie
> do nagrywarki, usunac oba urzadzena z menazera urzadzen
najlepiej w trybie awaryjnym
> zamknac Winsyfy,
a teraz przeczyscic rejestr odpowiednim programem
> a potem dodaj nowy sprzet ---> CDROM,
czasem pomaga windzie mscdex w autoexecu
ktory wylaczyc po pojawieniu sie CD roma
nagrywarka powinna sie sama znalesc
>nastepnie ponowna instalacja
> oprogramowania do nagrywarki i zycze udanej zabawy.
> Pawel Niezabitowski
> mfniezab_at_cyf-kr.edu.pl

        apix

ps jeszcze pozostaje prawidlowe ustawienie parametrow plyty
np wlaczenie drugiego kontrolera EIDE

--
Wyslano przez bezplatny serwer KKI - www.kki.net.pl
 To jest miejsce na reklame Twojej FIRMY !