Re: CD-ROM LG 32 czy 36x ?

Autor: Piotr Kowal (piotrek_at_canpol.pl)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 17:26:19 MET

Piotr Kaminski napisał(a) w wiadomości:
<1CYE2.2419$U1.282655_at_news.tpnet.pl>...
>przeczyta

>Poważnie? No cóż, nie wiedziałem, a robiłem testy z kilkoma egzemplarzami.
>Widocznie są różne serie.

Ja kiedyś miałem LG 8240B (24x) i audio zgrywał z prędkością jakieś 0.5x
niezależnie od położenia ścieżki na płycie. Słyszałem opinie że ten napęd
zgrywa audio z prędkością 7-8x. Mój niestety tego nie potrafił i dlatego go
zmieniłem. Jestem teraz bardziej szczęśliwy :-)).
Teraz mam Asus 40x i WInDAC zgrywa audio z max. prędkością 12.1x (oryginał),
albo nawet 13x z granatowego CD-R Verbatim albo TDK.

Pozdr,
Piotrek.