Re: Jaka nagrywarke ?

Autor: Pawel Niezabitowski (mfniezab_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 14:55:35 MET

> Taak ja tez jestem wyznawca Yamahy (chociaz mam ja w wersji SCSI).
Dlaczego "chociaż"?
To S po 4416 to właśnie SCSI :)
Pozdrawiam
      Kaizen
kaizen_at_friko6.onet.pl
Sorki za nieuwazne czytanie majli, wiele osob uwaza SCSI za wymysl
szatana, ja natomiast uwazam IDE za wymysl debili, wiec napisalem to
nieszczesne chociaz na zasadzie psa pawlowa. Jestem pytany np. jak
skonfigurowac jakiegos kompa z nagrywarka, tak zeby nie musiec uruchomic
fabryki zegarkow z tarcza ze spalonych kompaktow. Odpowiadam logicznie
ze najidealniej jest jako to ma byc komputer z SCSI i slysze "eeee... to
drogie i kto by sie z tym bawil". A ja mam doswiadczenia dokladnie
odwrotne. Z nagrywarka IDE meczylem sie kilkanascie godzin a Traxdate
(Yamaha tylko pod inna nazwa) po prostu zalozylem, zainstalowalem
oprogramowanie, ruszyla i dziala. Poniewaz jest to komputer do
archiwizacji wiec winsyfy 9x nie tolerowaly permanentnego kopiowania i
kasowania danych do archiwizacji i w koncu zrobily kuku. Teraz zalozylem
NT i od poczatku roku nie ma problemow.
Pawel Niezabitowski