Re: Moj modem dziwnie sie zachowuje....

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 11:44:51 MET

On Mon, 08 Mar 1999 22:42:29 GMT, "Realq" <realq_at_alpha.net.pl> wrote:

[...]
>Mysle, ze z tym nic nie da rady zrobic. Musi to byc jakas stala dolegliwosc
>Zoltrixow.

Zgadza sie. ten typ tak ma - cos popaprane z przekaznikiem lub jego
sterowaniem. Sa sugestie ze przekaznik sie skleja, sa sugestie ze
sterowanie nieodporne na przepiecia z cewki i zasilanie sterowania
przekaznikiem za cienkie - byly niedawno na pl.misc.elektronika
rozwazania nad metodami usuniecia tej wady. osobiscie nie po to place
za modem zebym go mial od zera zam projektowac - wyp... Zoltriksa po
drugim niedzialajacym pod rzad.

Darek

p.S. jakbym mial modem projektowac - nie ma sprawy, nawet wlasny
chipset moge sobie zaprojektowac... Tylko to MNIE za to maja placic.
Jak JA place to wymagam - m.in. gotowego, pewnie dzialajacego modemu -
wtykam, lacze i gra!