Re: Dekodowanie Canal+

Autor: Tadeusz Przybysz (banita_at_carinthia.com)
Data: Sun 07 Mar 1999 - 05:58:02 MET

Zielony ? ...raczej zanim uzyjesz klawisza "E" jest szary snieg ..... czy na
karcie TV podlaczasz do wejscia Composite ?
Jesli tak to moge podrzucic Pubsa Dekcomp
Sproboj uzyc klawisza "A" ( automatycznie rozpoznaje czy program jest
kodowany czy nie ....
Ja bezproblemowo dekoduje PREMIERE ; TELECLUB i C+ ( ten ostatni ma audio do
D*** )

pozdrawiam

tadeusz

Michal Zielinski schrieb in Nachricht ...