Re: Mój Celeron się uczy (tanie szkolenia/kursy Celeronów)

Autor: ASz (asztando_at_bbs.chip.pl)
Data: Mon 08 Mar 1999 - 23:09:40 MET

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości: <36e37137.491223_at_news.lublin.pl>...
>Dnia Sat, 6 Mar 1999 22:22:05 +0100, "ASz" <asztando_at_bbs.chip.pl>
>napisał/a:

>BTW Probowales swego selerka wrzucic na inna plyte i sprawdzic jak by
>sie zachowywal wowczas ?

Mój Celeron został kupiony na giełdzie we Wrocławiu. Sprzedała mi go firma
która
zajmuje się składaniem komputerów od razu overclockowanych. Dają nawet na
overclockowane
Celerony gwarancję. Mój Celeron nie dawał się im jednak podkręcić.
Sprzedawca powiedził mi szczerze
o tym i zaznaczył że sprzeda mi go znacznie taniej (ok 20%) bo oni traktują
taki egzemplarz jako wadliwy
Nie zalezało mi wtedy na podkręcaniu więc się ucieszyłem i kupiłem.
Po włozeniu go do Abita BH6 ruszył na 450MHz i tak jest do dziś.
Wnioskuję zatem że z innymi płytami nie chodził a z moja tak.

--
Pozdrawiam
ASz