Re: Panasonic-drukarki

Autor: Monika Kinowska (mona_at_szczecin.mtl.pl)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 06:52:38 MET

Dzieki za wasze opinie na temat Panasonikow. Szukam w miare
"spolegliwego" i ekonomicznego w ekploatacji urzadzenia do drukowania
tekstow - grafika raczej sie nie zajmuje. Wyglada na to, ze drukujac
na normalnym papierze a nie na np. na kalkach (z poligrafia tez nie
mam nic wspolnego) moge sie spodziewac nienajgorszych efektow. Chyba
odzaluje te 1200 zlotych i zdecyduje sie na zakup KX-P6500. Raz
jeszcze dzieki za odzew.