Re: Powiedzcie co o Savage 3D

Autor: Vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 01:39:10 MET

On Thu, 04 Mar 1999 07:39:38 GMT, csbi.katowice.pl_at_mna (Marek Nazarko)
wrote:

>Przymierzam się do TNT ale trochę droga i w zamian myślę o S3Savage
>albo Permedii2
>Pytanie 1 jest proste - która z tych kart ma najlepszy stosunek
>wydajności do ceny - w grach i w 2D.

W grach z pewnoscia lepiej wypada Savage. W 2D jednak Permedia. Nie
wiem jaka Permedie planujesz kupic ale jeszcze nie widzialem Savage'a
dajacego rownie dobry obraz w 2D (>= 1024/768 85 Hz) jak Permedia
Diamond'a

>Pytanie 2: TNT i Permedia 2 wypadają podobnie w Maxie.

Porownywalne? Chyba w OpenGL'u - Permedia 2 ze wzgledu na posiadanie
driverow Heidi jest szybsza od TNT. I to znacznie

> Jak sobie radzi
>z tym S3Savage?

Kiepsko. ICD Savage'a jest dostosowane raczej do gier

>Marek Nazarko
>Computerland

Kazali wam zmienic CSBI na CL??

Pozdrowienia