Zyxel Elite w WIN95

Autor: Piotr Szczepiński (piotrs_at_inet.com.pl)
Data: Mon 08 Mar 1999 - 23:43:57 MET

Mam modem Zyxel ELITE 2864. Może on przyjmować faksy do własnej pamięci przy
wyłączonym komuterze. Ale najpierw trzeba go skonfigurować poprzez wysłanie
kilku komend AT. Ja robię to ręcznie w terminalu. Czy ktoś mógłby mi
podpowiedzić jakiś łatwiejszy sposób np. jak to zrobić w formie krótkiego
batcha. A może jest jakiś program terminalowy umożliwiający zapisanie w
formie skryptu kilku linii komend?