Re: dwa modemy na raz? ciekawe? wyjasnienie

Autor: Michal Glebowski (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Mon 08 Mar 1999 - 22:13:16 MET

apix_at_kki.net.pl napisał(a) w wiadomoœci: <199903080741.IAA27947_at_www.kki.net.pl>...

> mam taki dosc ciekawy problem:
> otoz mam w domu dwa komputery, kazdy z nich posiada modem.
> pytanie brzmi:
po co :)))
apix
ps to jest czesto bardzo dobre pytanie

----
no dobra, moze za malo opisalem: sytuacja jest nastepujaca:
- siedze w necie, gdzies tam sobie serfuje
- w drugim pokoju ojciec wlasnie podlaczyl swojego kompa (laptop) do drugiego gniazda
  telefonicznego (oczywiscie ta sama linia i numer)
- no i tez probuje sie polaczyc. i oczywiscie kicha, znaczy pewnie nie ma sygnalu wybierania.
- chodzilo o to, by on mogl swoje sprawy tez zalatwic (wyslac poczte), a zebym ja nie musial sie
  rozlaczac.
pozdrowienia, dzieki za zainteresowanie, choc temat jest raczej malo powazny.
Michal Glebowski - m227