Re: Prosba o porade. Nowy komp... i no wlasnie co? PODSUMOWANIE

Autor: Lukasz Bajonski (lukasz_at_grafinet.com.pl)
Data: Mon 08 Mar 1999 - 20:54:04 MET

"== Leszek ==" <lkucz_at_kki.net.pl> napisał(a):

> Podsumowujac moje mozliwosci wychodzi cos takiego....
> przynajmniej na razie ;-)
>
> podzespół model/typ
>
> obudowa ATX Green Tower lub Joy Tower ATX High End

Pomyśl o Enligh'cie

> płyta główna Soyo SY-6BA lub Lucky Star 6ABX2V (ATX, BX, 5PCI, 2
> ISA, czujnik temp., 100 Mhz)

Może być, mógłby też być jakiś A-Trend, są ponoć stabilniejsze

> procesor Celeron 300 lub 333 Mhz BOX

OK

> pamięć DIMM 64 MB 100 Mhz 7 ns (sprawdzić czas dostępu: 7,
> 8 czy 10 ns)

OK

> twardy Fujitsu 6.4GB Ultra DMA 7200 rpm lub Quantum 6 GB
> EX

OK

> grafika Diamond Stealth II G460 AGP 8MB
> + Diamond Monster 4MB

???
A nie lepiej za te same pieniądze Rivę TnT np Diamonda, Asusa czy
Creativa ?
Ewentualnie jeśli chcesz mieć pełną kompatybiność to Banshee

> muzyka Sound Blaster LIVE OEM

OK

> stacja dyskietek 1,44 MB

OK

> CD-ROM LG CRD-8320B 32x

OK

> dodatki 2 kieszenie na twarde dyski

po co aż dwie ?

> monitor Belinea 107020 17"

Może lepiej Samsunga albo LG ?

> L e s z e k

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
Grafinet s.c. http://www.grafinet.com.pl
Zapracujmy razem na Twój sukces...