Re: Monitor SONY

Autor: Bernard (bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl)
Data: Mon 08 Mar 1999 - 20:35:38 MET

Mon, 1 Mar 1999 21:14:07 +0100, "Wojciech Cieluch" <eltech_at_si.onet.pl>

>SONY 200GST jest jak najbardziej monitorem 17 calowym , instrukcja do niego
>pisze że przy rozdzielczości 1280x1024 częstotliwość wynosi

mam ten monitor od roku i chyba teraz dają inne instrukcje, bo w mojej
nie ma podziału rozdzielczość/częstotliwość jedynie krótka wzmianka w
notce technicznej że ma odświeżanie do 120 Hz

>75Hz . Próbowałem tak jak sugerujesz zmienić monitor na inny i o większych
>parametrach nie zdało to się na nic .Obecnie zainstalowany mam oryginalny
>sterownik do tego monitora . Dziękuje za próbę pomocy ale wydaje mi się , że
>nie tu leży problem .

nie mogę ci pomóc, mam kartę Matroxa i korzystam z MGA Power Desk,
tutaj mam właśnie ustawiony monitor na inny i przy 1024/768 mam
86,4kHz/107Hz

--
Bernard
Jeżeli chcesz do mnie napisać usuń NIEBO z adresu