Re: Skargi na tpsa przyjmuje

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Mon 08 Mar 1999 - 15:00:25 MET

Fri, 05 Mar 1999 21:57:29 GMT, "?????????????????"
<list_at_do.dupy> napisał[a]:

>Gdybyś zastanowił sie trochę to byś takich głupot nie pisał ---JEŁOPIE--
>!!!
> to odnośnie uwag dot. adresu mojego kolegi z TPSA.
>
>Ja też pracuje w tepsie i sobie nie życze aby jakiś przybłęda pisał
>o mnie w ten sposób. Więc gościu zanim otworzysz dźiób to się zastanów .
>Teraz- czekam tylko na twoj następny list lub wiadomość!

Do TEPSy, to tak osobiście mam parę zastrzeżeń, ale nie
posunąłbym się aż tak daleko, by uwierzyć, że zatrudniają
tam nieokrzesańców, którzy w podstawówce się ortografii nie
uczyli, a z domu nie wynieśli choćby podstaw dobrego
wychowania, nakazującego m.in. podpisywać się pod tym, co
się napisało.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl