Re: Brak polecenia "wstrzymaj" w menu start

Autor: Michał Kawecki (novimpex[remove_spam)
Data: Mon 08 Mar 1999 - 12:37:44 MET

Michał Piotrkowicz napisał(a) w wiadomości: ...

>Dodam ze mam Win98 PL i mialem wlaczony APM podzczas instalacji ... a
>juz instalowalem 2 razy ...
>Plyta to ASUS P2B .... (podobnie jest w AOpen AX6BC ...)

Jest coś o tym na serwerze Microsoftu...trzeba powtórzyć instalację z
przełącznikiem /J (mogę nie pamiętać dobrze!), co wymusza instalację
zarządzania energią ACPI. Do sprawdzenia po instalacji polecam
programik testujący ACPI autorstwa MS, powinien być na
http://www.microsoft.com/hwtest/testkits .

Pozdrawiam

------
Michał Kawecki