Re: Free dial-up (trochę off-topic)

Autor: The Undefined (undefine_at_free.com.pl)
Data: Mon 08 Mar 1999 - 12:33:27 MET

Dnia Sun, 07 Mar 1999 11:41:44 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał:
>nie wiem czy weszły już w życie nowe zasady, ale ma to ulec zmianie.
>niedługo zamawiający numer 0800 bedzie decydował ile za rozmowę będzie
>płacone z jego portfela a ile z portfela klienta, który pod ten numer
>dzwoni.
A nie zmienią wtedy numeru na 0-801 czy coś takiego? Coś takiego obiło
mi się o uszy...
Pozdrawiam

The Undefined |Komputery nigdy nie osiagna
www.free.com.pl/undefine/ |ludzkiej inteligencji -
undefine_at_free.com.pl |sa na to zbyt inteligentne