Re: PubS + SBLive!

Autor: SpXpL (spxpl_at_polbox.com)
Data: Sun 07 Mar 1999 - 21:29:05 MET

Beer wrote:

> Witam ...
>
> Kazdy kto bawil sie w dekodowanie Canal+
> uzywa (uzywal lub przynajmniej o nim slyszal)
> programu PubS. Nie ma on niestety opcji
> dekodowania dzwieku i wymaga zewnetrznego
> (programowego lub sprzetowego) dekodera audio.
> Tutaj wlasnie pojawil sie moj problem ... zaden nie
> dziala z karta Creativ'a - SBLive! (np. z AWE 64
> dzialal kazdy ktorego uzywalem).
>
> Czy udalo sie komus moze odpalic jakikolwiek
> programowy dekoder dzwieku do Canal+ na
> SBLive! ??? ...
>
> ---Beer---

Miale problemy z SBLive i wiekszosc ma takie problemy! W moim przypadku
rozwiazaniem bylo kupienie sprzetowego dekoderka. Rozwiazaniem innym
moze byc wyciszenie ODTWARZANIA line-in i WYBRANIE nagrywania line-in (u
mnie nie dzialalo). Slyszalem tez o gosciu ktory zainstalowal sobie 2
karty muzyczne (calkiem sprytne i nie kosztowne) i sygnal wpuszczal
przez inna, dekodowal i wpuszczal na SB Live.

Jednak polecam kupienie dekoderka sprzetowego - nie zajmuje pamieci i
pubs(2) i moreTV dzialaja szybciej.
Jak bys takowy chcial to pisz pod jowitag_at_friko4.onet.pl ja u niej
kupowalem i dziala swietnie.

Pozdrawiam