opti82c924 - med3240/41, jak to zinstalowac???

Autor: zuko / Shark von Cygnus (zuko_at_anty.spam)
Data: Sun 07 Mar 1999 - 20:33:19 MET

mam karte dzwiekowa expert media med3240 na chipie opti82c924. pytanie:
jak to zainstalowac pod w95??? probowalem z dyskietek dostarczonych
razem z karta i kupa. po instalacji win sie przeladowuje i karty nie ma.
karta jest pnp, ale jak ja wlozylem, to jakos win w ogole nie wykryl
nowego sprzetu. sciagalem sterowniki z internetu, ale znalazlem tylko
to, co mam na dyskietkach. pod dosem nie ma problemu - karta ladnie gra
w gierkach. jakby ktos mial jakis pomysl, co z tym zrobic... thx.

   zuko / Shark von Cygnus

e-mail: m_zuq_at_friko7.onet.pl
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq
A VIVA DEPECHE MODE ! ! !