!Problem ze skasowaniem CD-RW !

Autor: Paweł Książek (pksiazek_at_free.ngo.pl)
Data: Sun 07 Mar 1999 - 19:19:55 MET

Witam
Mam następujący problem. Nagrałem sobie płytkę CD-RW za pomocą programu
Nero z włączoną opcją "Overburning" czyli nagrywanie ponad rozmiar (więcej
niż 74 min).
W sumie nagrało się 77 min. Wszystko by było OK, gdyby nagrywarka chciała mi
teraz
zobaczyć tę płytke. Cd-rom (ASUS S-340) widzi ją i czyta bez żadnego
problemu.
Dlatego nie mogę jej skasować, bo wszystkie programy twierdzą, że płytka,
która
znajduje się w nagrywarce to nie RW i nie chcą jej skasować ?
Czy ktoś miał taki sam problem ?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam

Mój email pksiazek_at_ajo.waw.pl