Re: drukarka HP 420 ???

Autor: Bartek (bartek_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Sat 06 Mar 1999 - 08:24:08 MET

Wielkie dzieki za pomoc.
Powiem krotko w drukarce jest CARTRIDGE kolorowy (czarnego nie dali) i
faktycznie glowica parkuje na srodku ale kiedy przelacze na skale szarosci
jest to samo (dziwny objaw ) kiedy drukuje jednokolorowa bitmape tez jest to
samo ?? niewiem dlaczego
Co do podobienstw 400 do 420 to nawet driver jest wspolny chyba ze przez
pomylke dali do 400 bo takim dysponuje.

Drukara nadal nie drukuje.
(((

Pozdrawiam