Re: Do prenumeratorów CHIPa-zarzucmy ich skargami

Autor: Mariusz Stepien (mstepien_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 05 Mar 1999 - 09:14:06 MET

De Grejt Kornholio napisał(a):

> Nich ktoś, kto prenumeruje CHIPa napisze mi kiedy zwykle otrzymuje przesyłkę
> z tym magazynem? (zaraz jak ukaże się w kioskach, czy dużo później?)

Myslalem, ze to dlatego bo mieszkam "na koncu swiata", ale to nie wytlumaczenie,
ksiazki z Heliona dostaje poczta na trzeci dzien.
Kiedys czekalem na gazete ponad tydzien. Czesto dostawalem w podartej kopercie.
Wkurzylem sie i uwiesilem sie ich telefonu, co miesiac skarga i mowie, ze
dzwonie tak juz 3, 4, 5 raz . W nastepnym miesiacu poprawili sie ale teraz znowu
wrocilo do "normy".
W sumie gazeta podoba mi sie ale ... moze jakis maly mailbombing ;-)

--
| Midi-midy,XG workshop,programy,Cubase.  |