Copiowanie CD - problem.

Autor: MacKozer (mackozer_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 22:51:24 MET

Podczas wykonywania backup'ów moich płyt napotkałem na kila problemów.
Resident Evil 1 i 2 , podczas kopiowania Nero do "image file" wywala się na
20-tej min i na 50-tej. Płyty nie są porysowane.
Podobny problem mam z Tekken'em 3 który jest trudny do odczytania.
Nero może jedynie z analizować płytkę, o kopii nie ma mowy.
Nagrywarka jest dobra TEAC CD-R55S( skopiowała już sporo płytek audio cdr i
cdr psx).
Czy te programy są jakoś zabezpieczone przed kopiowaniem?