Re: HDD 5400 vs. HDD 7200

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 09:24:15 MET

Miernik wrote:
> Czy mozecie mi wytlumaczyc po co Wam dyski 10 GB? Ja mam 2 GB i od 3 lat ani razu
> nie mialem najmniejszej potrzeby na cos wiekszego, i tak by stala pusta, a wiec
> po co. Mam stale 1.5 GB zaplenione i tyle. Po co Wam to?
> Bo ja tego pojac nie moge jak mozna 10 GB zaplenic.
>
> Ja bym se kupil 256 MB RAMU (no wlasicwie to tez za duzo, nigdy nie przekraczam
> 100MB zajetosci)
> stale lacze do netu, ale dysk? po co komu tyle miejsca?
w tej chwili mam dysk 4.3GB. I przymierzam się dop kupienia w tym roku
cosik około 8GB. Dlaczego? Bo mam W95 (do gier), WinNT (do pracy), Linuxa
(bo za pare lat być może MS już będzie tylko legendą). I niestety się nie
mieszczę, mimo iż dysk NT mam w dużej części skompresowany. Dlaczego? Bo
głupia gierka potrafi zeżreć 200-600 MB, a jak chcę mieć więcej niż 1
naraz zainstalowaną to już mogą być problemy. Dlatego, że jedna baza
danych zajmuje mi ponad 600MB, druga coś ok. 300. Dlatego, że lubię mieć
dużo oprogramowania. A jak chcę coś poskanować albo zgrać mp3, to muszę
szukać co mogę wyciąć i mma straszne dylematy. :)))))))

--
misiek
***  IRC: nbrasil  ICQ UIN: 3620591         | Michal R. Hoffmann ***