Re: Zalety Pentium (bylo Filozofia Linuxa? - dlugie)

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Thu 04 Mar 1999 - 19:56:57 MET

On 1999-03-03 qboosh_at_NO.SPAM.friko6.onet.pl(Qboosh) said:

>203 |Heap overflow error
>To też się psuje na szybszych procesorach? W jaki sposób? :o

Sam nie wiem. "Naprawilem" program patchem
na runtime error 200 i przestal sie wywalac
na starcie ale wywalal sie dalej
z bledem 203 chyba przy probie wydruku badz
zapisu na dyskietke (szczegolow nie pamietam).

>Nie jestem pewien - czy wywalanie się nie dotyczy tylko crt z
>Pascala 7.0?

Wyglada, ze moja wersja 6.0 tego bledu nie ma ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive