Re: Strajk stacji dyskow

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 14:15:31 MET

Robert Suwała napisał(a) w wiadomości: <36ddb356.0_at_news.vogel.pl>...

>To sprawdź je jeszcze raz. Jak to nie pomoże ( a chyba nie pomoże:-( ) to
>najprawdopodobniej wysiadł czujnik gęstości dyskietek ( fotokomórka ).
>Można
>próbować bawić się z naprawą, ale nie wiem czy warto ( koszt stacji ok 60
>zł.

Szedles dobrym tropem - chodzilo o czujnik. Na szczescie stacja jest na tyle
archaiczna, ze nie byla to fotokomorka, ale taki "dzyndzel", ktory
wystarczylo pokluc troche srubokretem :-))).

P.S. Podziekowania dla Czeslawa Nieplowicza za pomoc i szczegolowa liste
mozliwych usterek.

Pozdrowka,

---
Wagus
wagus_at_ae.katowice.pl
---
"Free your ass and your mind will follow" - Bono / U2
---