Re: SCO UnixWare 7 w PCWK 3

Autor: Tomasz Stafiński (stefan_at_ze_re7_1_adm.zke.com.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 07:47:38 MET

On Wed, 03 Mar 1999 20:31:27 -0800, Jacek Masina <JACEK_at_opol.gazeta.pl> wrote:
> [...]
Udało się bez problemu.
W opisie jest błąd. Trzeba zrobić dyskietki z trzech plików z obrazami,
a gdy się robi jak w opisie to dwie dyskietki są jednakowe.
Z FAT32 na pewno można, ale czy uda Ci się to na drugim dysku postawić,
to nie wiem. Z moich obserwacji wynika, że Boot Loader UnixWare'a
nie instaluje się w MBR, więc może z tym być kłopot, chyba, że masz już
jakiegoś boot managera (np. lilo)
>Zrobilem, zainstalowalem, poogladalem i wrocilem do Linuxa
Takoż ja. Kobyła toto potworna.
>Jacek Masina

Pozdrawiam

--