Co wybrac przy zakupie: plyta, proc, CD, modem, grafika?

Autor: Michal Poloz (mpoloz_at_free.com.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 07:39:41 MET

Witam!

Kumpel kupuje kompa. Dlatego za jego prosba pytam szanownych grupowiczow, co
wybrac - pieniadze maja tutaj znaczenie:

Plyta glowna:
1. Abit BH6 ATX BX
2. ASUS P5A-B Ali V AGP 100 MHz

Procesor:
Intel Celeron A 300,333,366 - czy roznica w szybkosci jest znaczaca, i czy
mozna je podkrecac?

CD-ROM:
1. LG 32x
2. Toshiba 36x
3. Creative 36x
4. Asus 36x
5. Asus 40x

Modem:
Zoltrix:
102 : 1. 56K V.90 PCI Phantom
129 : 2. 33600 Rockwell SVD
142 : 3. 56K V.90 PCI Rockwell Cobra
177 : 4. 56K V.90 PCI HCF Rockwell Spirit
229 : 5. 56K V.90 Rockwell
Podaje ceny, przed kazdym egzemplarzem, dla lepszej orientacji.
Podobno Zolt-y 56K sa strasznie kiepskie, czy to prawda? Ja mam 33600 i nie
narzekam.

Grafika:
STB Velocity 4400 16MB OEM (nVIDIA Riva TNT)
Podobno ta jest teraz najlepsza... Czy to prawda?

Z gory dziekuje.

Pozdrowienia,
          _ _
Michal Poloz