Re: Wyniki krecenia celeronow

Autor: PaPi (PaPi_at_gdynia.multinet.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 01:22:51 MET

>Od dluzszego czasu sledze dyskusje na temat krecenia Celeronow i troche
>mnie dziwia wyniki.
>Przewaznie widze w postach C333_at_450 (najwyzej). Niedawno kupilem komus
>plyte PC-Shita + C333 i bez zadnego zaklejania nozek poszedl na 500. Czy
>ja mam takie cholerne szczescie, czy tez jest to wynik normalny?

A tak poważnie. Czemu nie czytać wcześniejszych postów. Płyty PCCHIPS są
beznadziejne. Pomijając ich fatlne wyniki prędkościowe, spowodowane
tragicznym czasem czytania i zapisywania do pamięci (co jest szczególnie
ważne przy celeronach) są one bardzo niestabilne. Czy to naprawdę tak trudno
zrozumieć że przyszłe kłopoty z komputerem (zwisy etc.) to w 70% wina płyty.
Czemu nie odżałować 200PLN więcej i kupić Asus'a czy Abit'a.

Pozdrowienia