Re: OCLI or Polaroid ???

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 22:42:16 MET

Dnia 3 Mar 1999 15:57:09 +0100, apix_at_kki.net.pl napisał/a:
>tylko dla ludzi zmuszonych do noszenia okularow ze wzgledu na
>wade wzroku

O kurcze to przykre, bo "niestety" mimo wieloletniego wpatrywania w
monitor wzrok mam sokoli ;)
>aby nie nastapilo uszkodzenie powierzchni soczewek
>co jest mozliwe dla obiektywu aparatu fotograficznego
>a nie dla okularow ktore trzeba oczyscic przynajmniej raz dziennie.

Proponowano mi "szkla" albo plastikowe, albo szklane.. Pewnie te
ostatnie trudniej sie wycieraja /jesli w ogole/

>jedyny klopot z soczewkami kontaktowymi to klopotliwe
>zakladanie i zdejmowanie, oraz niekiedy nadwrazliwosc oka.

Nie wyobrazam sobie zakladania tego, ale nie mowie, ze nigdy bo ponoc
sie mozna do wszystkiego przyzwyczaic..
Zreszta tak jak pisalem - wzrok ok, ale jednak przyszedl wiek, ze
trzeba o niego dbac. I stad te okulary antyrefleksyjne.. Ponoc
znakomite do ogladania tv i jazdy nocnej samochodem..

>polepsza sie widzenie , zblizajac sie bardziej do naturalnego .
>Ponadto pozostaje korekcja rogowki , metoda naciec laserowych.

Ochhh, to juz tematy nie dla mnie :)
Dzieki za info !

--
Bartek