Re: Modem - problem przy podniesieniu sluchawki telefonu.

Autor: Piniek aka Piotr Ingling (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 22:11:43 MET

Dnia Tue, 02 Mar 1999 20:17:48 GMT, fidor_at_friko.internet.pl (Fidor)
napisał(a):

>Najpierw zestaw - Zoltrix 56 na ISE oraz telefon SIEMENS GIGASET 100L
>(matka , plus sluchawki) otoz gdy pracuje na Inecie i ktos w tym samym
>czasie podniesie sluchawke , modem natychmiast zawiesza transmisje (bo
>tak robic powinien) ale jej nie zrywa , natomiast po "odlozeniu"
>sluchawki modem nie ponawia transmisji .(po ponownym podniesieniu
>sluchawki - slychac nadal trzaski , wiec polaczenie nie zostalo
>zerwane ) Co moze byc przyczyna ?
>
>Pozdrawiam Fidor

Zapewne telefon jest podłączony równolegle z modemem. Ja mam USR Message Modem
i dwa telefony - jeden wpięty równolegle, drugi do modemu. W przypadku tego
pierwszego mam dokładnie to samo, co ty.

                         Piotr Ingling

                e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl