Re: Re: Port równoległy (kabel)

Autor: The Undefined (undefine_at_free.com.pl)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 21:28:20 MET

Dnia Wed, 03 Mar 1999 10:01:11 GMT, Mariusz Stepien
<mstepien_at_friko.onet.pl> napisał:
>takie same protokoly, np. Netbeui i wlaczone udostepnianie plikow. Zanim
>odpalisz na windzie mozesz sprobowac pod dosowym Norton Commandrem, idzie
>zdecydowanie latwiej ale zegnajcie dlugie nazwy :-)
A ja i tak proponuje intersvr i interlink ;-). Długie nazwy, prędkość
znośna, nawet udostępnianie drugiego LPT (pod DOS-em, na win nie
sprawdzałem). IMHO jedyną jego wadą jest brak obsługi FAT32 :-(

Pozdrawiam

The Undefined |Komputery nigdy nie osiagna
www.free.com.pl/undefine/ |ludzkiej inteligencji -
undefine_at_free.com.pl |sa na to zbyt inteligentne