karta TV

Autor: Fenrir (fenrir_at_free.com.pl)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 19:16:09 MET

Czesc
Chcialbym sobie kupic karte telewizyjna, aby moj monitor (Hyundai,
DeluxScan 14S) spelnial role 14' telewizora :) (mam kablowke). Moj
komputer to 200 MMX (Intel), karta muzyczna (Yamaha OPL3-SA2), 32 MB
RAM. (WIN 95, LINUX). Teraz mam
wiele pytan.

Pytania ogolne:
1. Jaki sprzet jest wymagany do karty telewizyjnej? Czy duzy nacisk
kladzie sie na predkosc procesora czy raczej na RAM, jaki wplyw na to
ma karta muzyczna?
2. Gdzie w internecie mozna znalesc www na ten temat najlepiej w
jezyku polskim?

Pytania odnosnie karty:
1. Odbior na pelnym ekranie w miare dobra rozdzielczosc i predkosc.
2. Mozliwosc zaprogramowania przynajmniej 5 kanalow.
3. Pilot.
4. Dekodowanie Canalu +.
5. Teletext (czy jest wogole karta ktora ma mozliwosc odbioru
telegazety?).
6. Czy do karty telewizyjnej jest mozliwosc podlaczenia kamery (co za
tym idzie prowadzenia video konferencji w internecie, lanie :))?
7. Wbudowane radio? :)
8. Mozliwosc podlaczenia magnetowidu? :)

Glownie chodzi mi o karte spelniajaca pierwsze 2,4 punkty i kosztujaca
do 350zl? Pytanie z ciekawosci :) czy jest karta spelniajaca wszystkie
moje warunki w cenie nie przekraczajacej 500zl?

Z gory dziekuje za udzielone informacje.

fenrir_at_free.com.pl