Re: Modemy Request

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 18:40:33 MET

>Gdzie można ten modem obecnie dostać w Warszawie i za ile?

na Warszawie to ja się nie znam - ale zajrzyj na strony:
www.dagma.com.pl oraz www.datex.com.pl - te firmy pewnie mają filie w
Warszawie. Dagma jest chyba oficjalnym dystrybutorem Requesta w Polsce, a
Datex (też duża firma) również sprzedaje te modemy - co nie znaczy, że w
innych sklepach ich nie będzie - choć w dzisiejszych czasach winmodemów
różnie to bywa ;)
Podejrzewam, że cena będzie zbliżona (może trochę niższa) - teraz są jakieś
nowe modele Requesta, również na Lucencie ... ale nie wiem dokładnie co to
za cuda ...