Re: PCI Universal Serial Bus.....

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 18:28:11 MET

Dnia Mon, 01 Mar 1999 23:22:50 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek Nagorny)
napisał:

>Ehmm... wlasnie dzis przerabialem podobny problem u klienta..
>Oczywiscie drajwerki BM intelka NIE chca sie zainstalowac w
>windozie98.
>Potrzebny jest na nie odpowiedni "patch". Jakby co go mam, tyle, ze do
>wersji 3.01.
>A przy okazji ciekawy problem klienta - plyta TX, p200mmx, Asus40x,
>ktory za chiny nie rusza w tej konfiguracji w windozie 98.. dopiero
>zainstalowanie drajwerow BM od w95 naprawia sprawe..
blah...

>To pewnie to. Tylko jeszcze kwestia po co Ci to jesli mozna wiedziec ?
>Moze masz podobny problem jak opisalem wyzej ?
Nie, na razie nie mam problemow :)

Po co? Z poprzednich Waszych wypowiedzi wynika, że potrzebuję tych
sterowników, żeby mój dysk zaczął działać w udma-33.

No i chcę zobaczyć "WDC 34300 L" miast "generic disk type 46" w menedzerze
urzadzen, hehe.

/jfiok