Re: AMD czy Celeron

Autor: vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 16:34:03 MET

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomoœci: ...
<ciach>
>Inaczej - 90% jest na tematy nie zwiazane z tematyka studiow (po kij mi:
>elektronika, mc, filozofia.. - moge dlugo wymieniac).

Zdjae sie ze nie pamietasz na jakim wydziale studiujesz :) To nie jest
wydzial "Programowanie w C/Pascalu/Javie" tylko Informatyka. A elektronika i
mc jak najbardziej kwalifikuja sie do informatyki :)

> A material potrzebny
>jest tylko teoretyczny, bo na laborkach sie idzie do baru z uwagi na
>smieszne zadania (np. - skonfigurowac pamiec w dosie - czwarty rok.Ech).

To akurat jest smieszne - ale sa laborki bardziej wymadajace. A tak jak
pisalem Patrycji - narzedzi uczysz sie sam lub w pracy. Gdybys pisal w RPG
na AS'a 400 to programowanie w C pod Win32 tez by Cie nie interesowalo

>Dobrze, ze przynajmniej jest internet i biblioteka, bo inaczej wiele bym
>sie nie nauczyl :(.

Praktyki musisz sie uczyc sam - studia maja Cie tylko nauczyc pewnych
mechanizmow. Gdybys uczyl sie tylko konkretnych narzedzi to szybko
zrozumialbys ze to do niczego nie prowadzi

<ciach>
>Po takich studiach nic nie jest w stanie mnie zaskoczyc :)

Obawiam sie ze jednak :) Chociaz jak widzisz nawet to mozna potraktowac jako
plus :)

>Ale taki watek byl juz niedawno na liscie, wiec moze nie rozpoczynac
>kolejnego? :)))

Ja go nie zaczynalem :)))))))

>Chektor
>..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060
..

Pozdrowienia

Vindex